AJ!

Igår så spenderades dagen med min älskade W! Sjukt mysigt hade vi. Idag så vaknade jag med en fruktansvärd smärta i ryggen! Men kom upp iallafall och drog till skolan. Under skoldagen så blev det värre och jag fick ont i hela kroppen. Usch! Sen åkte jag hem och tittade på tv och nu sitter jag här. Det gör bara ondare och ondare... Ååh vad arg jag blir på det! Får hoppas att det är bättre imorgon för då ska jag till min käraste. Vi ska fira två underbara månader! Fast aah, egentligen är det ju på torsdag men då har han träning så då kan vi inte. Så det får bli imorgon eller kanske på måndag. Beror lite på hur jag känner mig i kroppen, och han också för den delen. Så duktiga är vi, haha! Men nu ska jag skriva vidare på min engelska uppsats om sporten parkour. Hoppas ni har det bättre än vad jag har just nu. Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0