Baby, I´m home!

Ja, nu är jag hemma och har lekt lite med nya mobilen. Haha, kan misstolkas, men snälla gör inte det. Men gud så glad jag blev när jag såg att man fick med ett minneskort på 8GB! Teflonen (ja, teflon!) med alla tillbehör kostade endast 1990:- om man köper på NetOnNet's lagershop. Sjukt bra pris! Mamma förde över pengar till pappa så vi kunde köpa en Blender också. Haha. Så jag kom hem med en Blender och en ny mobil! Nöjd som fan är jag iallafall. Om jag tror rätt så ska vi äta tomatsoppa ikväll... Intressant... När jag kom hem så höll jag på med mobilen sen så har jag tagit några mkt... vackra.... kort. Haha. Men nu ska jag städa faktist. Tror jag iallafall. Är sjukt trött. Men det måste ju göras för imorgon har jag inte tid. Då ska jag till polisen och sen till Nora. Har inte vart med varandra på sjukt jävla länge, det är verkligen dags nu! Sjukt kul kommer det garanterat bli. För vår humor är ju allt annat än normal! Hahaha! Men ha det så bra nu medans jag städar. Puss!♥





Oerhört vackert bild måste jag bara säga.... Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0