Blixten herself!

Vaknade halv 10 imorse. Har verkligen hunnit med sjukt mycket på så kort tid tycker jag! Jag vaknade, åt frukost, sminkade mig, klädde på mig, cyklade till erikslund till willy:s, letade efter hallon och yoghurt (sjukt svårt att hitta därinne!), letade efter kassan, cyklade hem, gjorde smoothie och nu sitter jag här! Jag är blixten fan! Haha. Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå lite snabbare. 13.25 går bussen som jag ska ta till min älskade. Så jag måste vara på centralen innan. Men nu ska jag fortsätta dricka min smoothie och sen åka till min älskade W som jag inte träffat sen i torsdags. Uppdaterar mer ikväll. Ha det så bra idag, för det ska jag deffenitivt ha! Puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0