Duktig är man!

Imorse blev jag väckt av sms från älskade W vid elva tiden. Gick upp och tittade när hans buss går hit och sånt där. Sen så har jag varit så duktig att jag plockat torr tvätt, hängt tvätt och startat ny maskin! Ska även ta disken efter lunch och plocka ren disk och lite sånt. Funderar på om jag ska städa badrummet också. Är typ på städhumör. Haha. Sen så gjorde jag även en varsin smoothie till mig och min syster som ligger och sover efter att vart på studentkryssning och även var ute igår när hon kommit hem. Haha. Så jag känner mig väldigt duktig faktist! Så nu sitter jag och lyssnar på Spice Girls och får massa flashbacks. Haha, jag kommer ihåg att J skulle ALLTID vara Emma i Spice Girls. Jag kommer inte ihåg vem jag va men sen så stog vi där och dansade på vårt rum och hade jätte kul. Och vi hade typ tusen gosedjur! Haha, sjukt asså. Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag har det gjort sen ska jag hänga upp nästa tvätt också. Eller om jag gör det innan. Vi får se hur det blir. Men ni får ha en jätte bra dag idag iallafall. För det kommer jag att ha med min älskade!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0