Everyone's a winner, we're making our fame

Om någon bryr sig så satt jag och höll på med designen i ca tre timmar. Haha. Känns värt... Men iallafall, har varit lite barnvakt och även tagit kort på de små glinen. Haha, sjukt kul faktist. Felicia klädde ut Emilia lite grann. Sedan blev det mat, lasagne, mums! Nu så har jag borstat tänderna på Felicia och sagt godnatt. När båda har gått och lagt sig ska jag, pappa och Natasha titta på Avatar eller I love you man. Vi får se vilken det blir. Båda är iallafall sjukt bra! Ska ha en liten mys kväll med dom och möjligtvis Lance, får se hur det blir om han vill titta på film eller spela. Haha. Tror inte det blir någon mer uppdatering ikväll. Och imorgon så ska jag nog fortsätta att försöka fixa till designen på bloggen. Om jag har det tålamodet imorgon. Haha. Ha en riktigt skön kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0