fredagsmys! eller inte...

Idag är det äntligen fredag! Hade utvecklingssamtal direkt på morgonen. Tog typ 45-50 min för att mamma snackade med T om typ lärare och syrrorna och massa... Missade tyskan iallafall. Haha! Efter utvecklingssamtalet var det idrott, glömde kläder så fick ha idrott i min vanliga kläder. Haha, duktig som jag är så ramlar jag och byxorna går sönder vid knät... Haha! Glad syster jag kommer ha... Haha. Men efter idrotten hade jag matteprov. Tror det gick rätt bra faktist! Efter det väntade jag på att W's lektion skulle sluta för att vi skulle äta tillsammans. Efter vi hade ätit drog jag hem eftersom jag slutade efter mitt matteprov! Haha, slutade då 10.50. Den ni! När jag kom hem kollade jag på tv, sov ett litet tag sen har jag inte gjort så mycket. Ska snart städa badrummet igen. Haha. Det visade sig att jag hade fuskat lite igår, haha. Och mitt comviq kompis har gått ut, därav inga svar på era sms! Men nu ska jag prata med min älskade i tele, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0