Godmorgon världen!

Dagen har inte startat bra för mig! Men det ska jag inte skriva just precis nu. Igår kväll vid elva tiden ringde min älskling, sjukt skönt att höra hans röst igen. Det var även en nattfjäril som hälsade på i mitt rum. Fick panik. Är sjukt rädd för sånt, var nära på att börja gråta. Men den försvann iallafall. Tror jag... Vid två tiden bestämde vi oss för att lägga på och gå å lägga oss. Imorse efter tolv vaknade jag av den där jääävla solen som skulle skina rakt i mitt ansikte! Inge sur man blir då. Usch! Har inte ätit frukost heller. Orkar inte. För trött. För varmt. Kan inte somna om. GAHHH! Aja, nu ska jag sluta vara så negativ och därmed sluta skriva. Hoppas ni fick en bättre start på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0