Haha!

Jag har för skön lillasyster säger jag bara! Hahah!
Imorse vaknade jag vid 10 tiden av att det var dö-hett inne på rummet! Kände nästan för att gå ut naken bara  för att svalka av mig... Iallafall, när jag kom ner åt jag frukost sedan fick jag två påskägg, ett från Gina (Lance´s låtsas mormor) och ett från pappa och natasha. Efter det så kollade jag typ på film hela dagen. Haha, efter maten så skulle inte Felicia få nå godis eftersom hon inte ätit, så hon gick och kollade på mitt godis, sen när jag skulle ta det hon bah "Elin, ge mig den där blåa godisen så slipper jag ta den" HAHAHA! Åh herregud vad jag skrattade. Men hon fick iallafall inte godisen. Haha. Efter kvällsmaten så hjälpte jag pappa att sätta upp studsmattan eftersom Felicia har längtat så mycket efter att få studsa igen. Haha. Så fick man lite lera på kläderna på köpet! Mysigt. Jaja, nu ikväll ska jag, pappa och natasha kolla på filmen 500 days of summer. Vet ej vad den handlar om men eftersom jag laddade ner den förut så lär jag ju ha tyckt att den verkade intressant, haha. Aah, men ni får ha det så bra iallafall. Och Felicia hälsar till alla som läser. Haha!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0