I´m in looove with shooes!

Vi börjar med att igår så drog jag till gården med S, J och V. Haha, vi hade så sjukt kul! Drog hem och tog det lugnt sen. Idag så skulle jag ju va med W, men han mådde inge bra så jag va med S och V istället. Vi bestämde oss för att dra ner på stan då. Först gick vi runt lite helt normalt. Men när vi kom till Skopunkten, shit! Jag och S blev helt gaalna! Så sjukt snygga klackskor det finns där asså! Hittade många sjukt snygga skor som jag vill ha men aldrig kommer få. Haha. Sen drog vi till Gina där vi provade lite klänningar till skolavslutningen som snart är. Har ångest mellan två stycken. Så ni får gärna hjälpa mig att välja!

Vilken tycker ni?
Efter Gina drog vi till BelleShoes. Finns ju även väskor där så jag köpte en ny väska! Sjukt snygg är den. Om ett litet tag ska jag till gården med S och V. Imorgon blir det skola sen Yoga. Och jag har bestämt mig! Det bli valborg med S. Ett tag så träffades vi knappt så måste ta igen vår förlorade tid! Om någon har lust att träffas så är det ju bara att säga till! Men jag hade iallafall en sjukt rolig dag idag! Blev ju typ utslängde från donken! HAHA! Hoppas ni också har haft en lika rolig dag! Puss och hej från mig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0