Klagohumör, deal with it!

Ja, rubriken säger allt. Jag vet inte varför men jag är helt plötsligt på dåligt humör och vill bara klaga på nånting. Och alla lanar, jippi. Vad är det egentligen som är så sjukt jävla kul med att lana? Lixom, vara uppe en hel natt och sitta vid datan och käka massa godis?-.- Wiho? -.- Sitta och skjuta massa och få damp en hel natt, fan vad kul det låter, eller inte -.- ? Och osocial är alla då också. Ännu bättre -.- Ååh vad jag helt plötsligt blev på dåligt humör! VÄRT! -.- Men tomatsoppan mamma lagade idag blev god iallafall. Och är nöjd med mobilen. Så bara negativ kan jag ju inte vara. Men nu kommer Janina hem så hon kan säkert göra mig typ gladare. Byye suckers. Bara för att jag är så snäll kan jag slänga in en ful bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0