långfredag!

Såå skönt! Sov hela tolv timmar inatt! Gudomligt skönt! När jag vaknade åt jag frukost, duschade och fixade mig. Sedan blev det så att jag gick till bussen. När jag stog där och väntade så kom Williams pappa förbi på motorcykel och hälsade, haha! Iallafall, sen kom bussen och så träffade jag My på centralen. Vi tog sällskap till Hallstahammar. Fick även skjuts hem (vilken lyx va? haha!). När jag kom hem till pappa åt jag lunch sedan så bakade jag min tårta! Gottgott! Blir att äta den ikväll. Sedan så satte jag mig här och har inte gjort så mycket. Haha, jag har ju för söta små systrar. Emilia kom nyss upp med pappa. Sen så stog hon precis utanför min dörr som är precis framför när man kommer upp för trappan. Då stog hon där och gav mig värsta arga blicken! Haha! Sen så fortsatte hon ge mig den blicken och gick baklänges till pappa utan att titta bak och såg på mig med sin arga blick! Haha! Svårt att förklara men det såg så roligt ut! Haha! Stannar här hos pappa till måndag tror jag. Men ni får ha det så bra! Kommer nog upp en bild på min snygga tårta senare!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0