lördag!

Idag vaknade jag typ halv sju och kunde inte somna om, great! Så gick upp och duschade och fixade mig. Vid 9 tiden gick jag och M till Roffes på bäckby eftersom min älskade W hade match där. Tyvärr förlorade de med 5-3... Men det går säkert bättre nästa match♥ Sen så drog vi ner till centralen och köpte en varsin energi dricka och jag fyllde på mitt buss och tåg kort. Sedan drog vi till hallsta. När jag kom hem till pappa var jag sjuuukt kissnödig! (intressant i knooow!) Så jag kissade sen åt jag och sen har jag lekt med systrarna lite granna. Om ett litet tag ska vi åka till min kära farmor och gratta henne. Hon fyllde hela 60 år igår! Ska träffa lite släkt då också såklart. Och speciellt min beloving gammelmorfar E som jag inte träffat på jätte länge! Saknar honom sjukt mycket asså! Så det ska bli skit kul rent utsagt! Ska försöka ta lite bilder med mobilen och sånt där. Kommer väll upp någon bild på bloggen då också. Uppdaterar ikväll, puss!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0