Moving on to better things

Uppdatering blev det iallafall! Haha, har inget bättre för mig. Älsklingen har somnat och ingen är social. Yey! Filmen vi valde att se blev Avatar! Ååh vad jag älskar filmen, den är helt underbart bra!
fem av fem elefanter!



Den ni! Haha. Gud jag måste verkligen vara sjukt trött... Haha. Men min humor är alltid densamma! Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det bara lugnt. Imorgon ska jag tillbaka till Västerås. När jag kommer dit ska jag träffa Dennis ett tag. Inte träffat honom på sjukt länge! Ska bli kul. Sedan ska jag hem och stääädaaa. Längtar... Eller inte. Men jaja, sånt måste ju också göras när man inte plockar undan efter sig. Hehe. Klockan är snart 00.00 och jag är inte ett dugg trött. Inte bra, inte bra. Måste ju sova. Så nu ska jag faktist gå och försöka sova och hoppas på att jag inte träffar på några nattfjärilar ikväll också eftersom william inte kan lugna ner mig via telefon då han sover. Och gud vad jag längtar till torsdag! Då ska jag och älsklingen verkligen ha det mysigt. Äta på stan och sen se på bio. Sjukt mysigt! Nej nu ska jag fan sluta skriva. Ni har säkert tröttnat på mig för idag. Haha! Godnatt allihopa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0