Nusååå!

Ja, nu är jag hos pappa. Så här kommer min vecka lite kortfattat!
Måndag: skola. hade hemkunskap och kollade på sveriges sämsta film om hur man tvätter. "TVÄTTVETT, LÄÄÄR MIG TVÄTTVETT!" usch, sjunger på den fortfarande... sedan efter skolan blev det att vara med min älskade W.
Tisdag: Skola och va med min käraste.
Onsdag: Skola, och gissa vad? jag va med W igen! Och åkte även ner på stan och klippte mig. Det blev så kort!
Torsdag: Hade först elevensval bild, blev då klar med mitt linne som jag hållt på med i evigheter! Hade även prov i sexualkunskap på biologin. Känns som att det gick ganska bra iallafall. Sedan åkte jag hem och tog det bara lugnt!
Fredag (idag): Först av allt var det tyska prov! Ber till gud att det gick bra! Haha. Sen så var det idrott, redskapsgymnastik balans. Sen så skulle man göra en grej som är svårt att förklara med bommarna. Bommarna satt (enligt mig iallafall!) högt(!) upp! Så såfort jag kom upp och skulle "välta" över så vörjade jag gråta och blev helt vit i ansiktet och fick handsvett och skakade. Ja... Så jag klev ner. Usch! Men jag SKA klara det nångång! På svenskan så håller vi på med en film och idag skulle vi filma. Haha, J, A, J och L blev ju såååå snygga! Ska lägga upp lite bilder snart på dom. Haha, förlåt men jag måste verkligen göra det!
Ja, det var min vecka det. Hoppas ni har haft det kul ni också! Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0