Såååå mysigt!!

Älsklingen kom tidigare än han sa att han skulle. Han var här typ halv två. Så han fick titta på medan jag fixade mig och sånt. Haha, det tog ju sin lilla tid... Haha! Man måste ju vara fin när man ska ut och äta, eller hur? Jag såg ut ungefär såhär idag:

Bilderna är tagna när jag kommit hem så, haha. Iallafall, jag och W åkte ner till stan så vi var där typ halv. Då gick vi till Mongoliska och åt buffé. Sjukt jävla gott! Efterrätt blev det ju självklart också! Det ingick i priset, haha. Och underbar som W är så bjöd han på allt! Satt där från typ tjugo i sju till åtta tror jag. Men det var så sjukt underbart mysigt! Sen gick vi till bussen och fick stå och vänta till fem i halv nio. Då åkte vi hem till mig. Nio kom hans pappa och hämtade honom. USCH! Inte snällt tycker jag... Så nu sitter jag här och skriver och snackar med S på msn, haha, vi är fan störda påriktigt! Fan vad jag har saknat henne. Visst vi ses i skolan och sånt. Men vi snackar knappt på msn längre och har inte vart på sjukt länge... Usch, måste bättra på det! Men ja, vi har kul nu iallafall. Haha, sjuk humor är det! Men här kommer lite bilder från idag, snälla bli frestade!


Bara för att jag vill fresta lite extra ska jag berätta vad vi åt!
*nudlar
*lax
*något kött, haha
*krabba
* massa grönsaker
* champinoner

efterrätt:
*frukt coctail
*mango bitar
* nånting vitt som va gott, haha
* melon
*glass med friterad banan (glömde ta kort på det, hehe)

DEN NI! Hoppas ni är frestade och väldigt avundsjuka, jag vet att jag är snäll. HAHA! Hare så bra nu, byeee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0