Unluckyday...

Ja, idag var det ingen turdag iallfall, haha! Eller ja, det beror på hur man ser på det. Haha. Men först så vaknade jag och fixade mig och allt det där vet ni redan. Haha. Men sen när jag klev av bussen i Västerås ser jag hur buss 14 och 15 åker förbi, då får jag stå där och vänta i ca 20min på nästa buss. När jag väl kommer hem ser jag att min kära mamma inte har skrivit på ett papper hon borde ha gjort för att jag ska kunna hämta cykel, great! Så får ringa henne och sånt där. Sen när jag ska ringa till biltema för att be dom ställa undan en cykel så kommer jag inte fram! Jag vet inte huuur många gånger jag försökte ringa dom! Så jag skrev till W att han kunde komma när han ville. Och precis när han är påväg, ja men dååå kommer jag fram minsann! Så jag ber dom ställa undan cykeln, sen så väntade jag på W tills han kom. När han kom fram så  gick vi över till K där in mamma var så fick jag pengar och hon skrev under pappret. Sen gick jag och min käraste W till råby c för att jag skulle köpa bussbiljett. När jag hade gjort det så kollar jag på klockan och när bussen till erikslund ska komma. Då ser jag att bussen hade gått för tre minuter sen! Så ci gick mot fredriksberg och ser 14 shvischa (haha förlåt för konstig stavning) förbi. Kul! Så vi kollar när nästa buss går från fredriksberg och då tänkte jag "Ja men bussen kommer om 10 min, vi sitter här och väntar!" När det sen hade gått tio minuter inser jag att jag hade kollat på fel dag både nere vid råby c OCH fredriksberg! Lyckat säger jag bara... Aah så vi gick till biltema istället. När vi kom fram så kom jag på att jag hade reserverat för typ en halvtimme och det hade gått över en timma sen jag hade ringt. Ännu bättre. Men det fanns en monterad cykel där iallafall! Skööönt! Sen åkte vi hem och resten av dagen har faktist varit jätte bra. Förutom när vi skulle montera dit låset. Haha, jag har verkligen inget tålamod alls! Vilket tyvärr är vad som behövs för att montera dit låset. Men vid sådana tillfällen är det skönt att ha en pojkvän som finns där och lugnar ner en. Haha. Men han tycker det är så kul att jag inte har nå tålamod så han retade mig ju självklart också. Haha. Men nu har jag en fullt fungerande cykel iallafall! Haha! Så ska faktist cykla till skolan imorgon. Gud vad skönt det ska bli att börja cykla igen! Men nu har det här blivit för långt inlägg och ingen har säkert orkat läsa igenom allt. Haha. Men ni som har orkat er igenom hela det här inlägget, hoppas ni har haft en mer "tur-dag" än vad jag haft iallafall. Ha det så bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0