Valborg!

Igår så var det skola sedan cyklade jag direkt till rocklunda för Yoga. Skönt faktist, fast jobbigt att cykla hem, haha! Har faktist ingen ursäkt till att jag inte bloggade igår. Sorry, haha. Idag så var det en chill dag i skolan. Sen så åkte jag med älsklingen hem till honom. Så dagen spenderades där. Tog 18.20 bussen hem, köpte dricka och godis, drog hem och fixade mig. Så nu sitter jag här. Kvällen/natten ska spenderas med brudarna S och V! De kommer väll snart antar jag. Men nu fan ska jag fixa lite hemma så att det blir lite fint iallafall. Haha. Lägger väll upp lite bilder imorgon från ikväll. Ha en så jävla bra valborg nu! För det ska jag ta mig fan ha!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0