Vem har tagit min kexchoklad?

Yes, här sitter man nyduschad med en smoothie i handen och lyssnar på Vem har tagit min kexchoklad, kan det bli bättre? Haha! Men ja, jag måste börja fixa mig om jag ska hinna till tolv bussen, måste gå om 35min. Så ska packa och sånt där nu. När jag kommer hem ska jag kanske hämta cykel om det finns någon monterad. Sen efter det blir det att träffa älsklingen min! Ååh vad jag saknar honom!♥ Kanske kommer en uppdatering senare om datorn där hemma i västerås funkar som den ska. Jag ska även byta låt så att inte grannarna tycker att jag är helt dum i huvet. Haha! Men ni får ha det så bra nu! Puss♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) allt bra med dig?

/ http://holykirch.blogg.se

2010-04-18 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0