YES!♥

Istället för att ta bussen idag till Västerås får jag skjuts av pappa OCH vi åker till NetOnNet och köper mobil! Ååh vad glad jag är! Blir en Sony Ericsson W715 i grå om det finns! Åååhh jag är överlycklig! TACK TACK TACK PAPPA!♥ Men det blir dock inte att träffa Dennis idag :( I´m sorry ♥ För efter att vi har köpt mobil åker jag till mamma och när jag kommit fram ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bomb nedslag. Usch! Men sånt måste ju trots allt göras. Eller det kanske finns någon som vill städa mitt rum frivilligt? Haha! Men nu ska jag gå ner och vänta på att vi ska åka. Hoppas ni får en bra dag! Uppdaterar kanske ikväll. Hej från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0