15.45

Idag ringde Klara och väckte mig 8 -.- Usch ! Aja, men vi skulle på yoga 9.30 på rocklundas friskis. Men ja... Jag va ju helt nyvaken när jag mötte henne så jag tänkte inte på att hon sa att vi skulle till rocklunda så vi tog bussen till björnövägens friskis -.- Och eftersom vi åkte dit och va där 9.10 så hann vi inte till rocklunda (y) Kul att man gick upp så tidigt i onödan -.- Men vi åkte då hem till Klara och så åt jag frukost. spelade in en allmänt konstig video, hahaha och lite annat kul :) Sen vid 12 gick vi hem till mig för att jag skulle städa, duscha och hämtade grejer. Sen gick vi hem till henne och nu sitter vi här :) Jag sover här ikväll så ni kan nå mig på mobilen om det är något ;)<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0