17.30

Tjenatjena! ;)
Sitter här men min älsklingens tröja på mig (a) Luktar sååå goooott !! (a) haha :)<3 Idag vare skola då :) Rasterna va ju mysigast med älsklingen ;* haha, och SO lektionen handlade ju inte om SO, blev typ sexualkunskap istället?:) hahah ;) fattar inte hur det blev så, men jaja :) när vi slutade stannade jag och klara i skolan ett tag :) eller aah, gick väll hem typ lite efter 3 ? :) och vi slutade halv 2, haha ;) Men på vägen hem så tog jag sällskap en bit med Ayoub (stavning?haha) och när jag skulle svänga är han så jävla duuuum så han puttade ner mig i snödrivan och typ hällde massa snö på mig >.< Så hela jag va täckt med snö när jag skulle hem, jippi!!!! -.- ringde även älskling och pratade med han ett tag tills min mobil dog (y) Sen kom jag hem och typ tog de lugnt :) Ska nu dammsuga och torka golvet, jippi! -.- och imorrn följer nog william med på bilden när han egentligen har sovmorgon (a) haha :) bara för att han är underbarast ! ;* Men nu ska jag ta och göra något vettigare än att bara sitta vid datan, haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0