20.25

Idag vaknade jag vid 6 och fixade allt för dagen. Sen gick jag till skolan och då blev de gustavsviiiiiik!:D Satt i bussen med angelica och klara ;P Sen framför oss satt william, hobbe och erik, hahah, skit kul på vägen dit :d Jag tror jag va övertrött eller något, garvade åt ALLT ! hahaha :D och busschauffören lär ju vart hög eller något, tog 2 timmar innan vi var framme!! ;o Iaf, väl där så hade vi skit kul! ;) Sen på vägen hem igen fick jag massage nästan halva vägen av william (a) haha :D skönt iaf (a) när vi va framme drog jag och klara hem till henne en liten stund sen blev de åka ner på stan och så gick jag till bussen till hallsta :) gick sen hem till pappa :) nu sitter jag här och är hyffsat trött, haha ;)





Trodde aldrig att man kunde må såhär bra! Du får mig verkligen att le och känna lycka! Boy you are the one and only... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0