20.50 och SPORTLOV!

Idag blev det äntligen sportlov ! :) Första lektionen va tyska, efter tyskan så sa göran att det inte va någon idrott, så mina andra två lektioner flyttades fram, vilket innebar att jag slutade kvart över 11 istället för 20 över 12 :) William fick också sluta tidigare, han fick typ sluta halv 11 eller nå :P Iaf, när jag slutade gick jag och williamälsklingen hem till mig :) Hade så sjukt kul/mysigt idag ! :) Han blev hämtad halv 8 :( :( :( ville inteee :( William, du ska veta att mina känslor för dig är äkta, jag älskar dig!<3 Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så vi kan äta :) haha :) Bra start på sportlovet blev det iaf :) ! <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0