21.53

Idag vaknade jag och klara efter 10 nångång. Nördar som vi är så satte vi oss vid datorn. hahah, ja... sen så gick vi och åt typ frukost vid 11, haha, blev ugnspannkaka (y) haha, nyttigt värre säger jag bara! :) Iaf, sen fixade vi oss och tog lite bilder :) Sen blev de att åka till växhuset där det va Musik D!rekt ! :) Såg Daniel som är har gjort videon "Daniels parodi på Amanda" på youtube!! Trodde jag skulle dööö :D haha :D Skit kul vare där iaf :) Drog hem vid 6 dock. Va rätt trött och hungrig, haha :D När jag kom hem dog min mobil och min laddare funkar inte, skit kul! -.- Så nu har jag min gamla mobil och INGA nummer! Så alla får ta och skicka ett sms med sitt namn. Sen så har jag fått Noblesse kakor av mamma :D yummi ! :) Det är ju trots allt alla hjärtans dag idag ;) ! Sen så har jag ätit och nu sitter jag här! :) Hoppas alla har haft en bra dag idag! För det har iaf jag haft! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0