22.10

Igår hände inte så mycket :) skolan och sånt :)
Idag så vare redovisningar eftersom vi haft tema vecka :) slutade typ vid 1 tiden :) drog hem till mig med Klara, sen vid 4 drog vi hem till Emelie :) Haha, både jag och Emelie somnade ;o och sen när vi vaknade hade Klara dragit till gården xD hahah, så vi gick också dit och sånt :) Gick hem senare och nu sitter jag här :) Har ätit och kollat lite på en film som gick/går på typ trean tror jag :) redan sett den för längesen så, haha :) Imorrn blire gustavsviiiik! Skit kul ska de bli :) Ska dit med Klara och typ halva skolan (y) haha ;) Aja, ni får ha de bäst imorrn, för de kommer jag garanterat att ha ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0