Jag vet, dålig uppdatering

Men jag orkar inte uppdatera så ofta, hehe. Menmen. Igår drog jag och älsklingen till hallsta till min pappa. Vi lekte lite med lillasyster och sånt där. På kvällen blev det film med pappa och N. Somnade vid halv 1-1 tiden tror jag. Idag vaknade vi vid 9 kanske. Det va sjukt varmt och solen lyste in i rummet så det va sjukt ljust. Men jag sov gott iallafall under natten. Fast kanske inte W. Haha. Menmen. Vi gick upp och åt frukost, va ute ett tag på baksidan sen så har vi bara vart på rummet. My fault. Hehe. Nu ska han snart hem fastän han faktist fick stanna till imorgon. Usch. Menmen, han har ju trotsallt bestämt med sina kompisar. Men nu ska jag sluta skriva, ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0