08.00

Ååh vad trött jag är på min hals! Igår hostade jag nästan hela tiden kändes det som. Och det gjorde så sjukt ont varje gång! Och när jag pratade så lät jag som en kråka eller nått. Usch. Så blev ingen träning då heller, utan efter skolan gick jag hem och pressade FEM CITRONER som jag drack upp! Den ni! Fast det tog ju fyra timmar innan allt var i magen men det struntar vi i tycker jag ;) Lät lite bättre efter det iaf. Men sedan så blev det värre igen. Vaknade inatt typ 4 gånger p.g.a min hals. Så nu sitter jag här och kunde inte somna om längre. Älsklingen har match på råby c kl. 10.00 så ska väll gå dit och titta iaf :) Försöker äta lite yoghurt som förhoppningsvis (men tror inte) ska göra min hals lite "lenare" så att jag inte hostar och kan prata iaf. Ååh, tycker inte om att vara sjuk! Vill inte vara sjuk längre! Vill bara bli frisk så jag kan träffa folk! Blir ju gaaaaleen. Och fick igår reda på att mormor och kusinen Cornelia är i sala idag, men varken jag eller syrrorna kan ju åka dit och träffa dom eftersom alla tre låter som kråkor. Jaja. Nu ska jag ta ännu en halstablett. Känns som om jag knarkar halstabletter. Men ni får ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0