09.09

Igår var det miiin födelsedag!;) Haha! Av mamma fick jag 500 till en ny mobil, av syrrorna fick jag 100kr och av mormor och morfar så fick jag två par vantar, två t-shirtar, 2 ögonskuggsgrejjer och en mascara. Min älskling följde med mig hem efter skolan också! Sjukt skönt att träffa honom igen! Hade inte träffat han sen hans match i lördags, sjukt längesen... Iaf, han blev hämtad vid sju tiden :( Vid åtta kom mamma hem så käkade vi räkor och päron och baugetter och massa sånt :) GOTT! Efterrätt blev glass!;) Så jag blev så jävla mätt! Haha! :) Nu sitter jag i skolan och ska leta efter en nalle puh bild till bilden :) Ska typ göra någon kollage grej. Och om ca en kvart kommer älsklingen till skolan :) Sen blire gå till nån speciell person och kolla om jag kan ändra mitt val från bild till hantverk till 9an. Haha, roligare med syslöjd och jag kn inte rita längre. Har verkligen inte det tålamodet! Haha! Jaja, nu ska jag faktist leta efter en bild för klockan är inte 09.09 längre, haha! Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0