14.50

Igår så var jag med William och Klara, haha, Klara somnade ett tag också, haha ! :D Men iaf, skit kul vare :)
Idag fick jag sluta tidigare :D Fick skippa tyskan eftersom det blev så lång hål innan ;) skit skönt ;D Och hade biologi prov, gick väll hyffsat tycker jag :) Så nu sitter jag här medans de övriga i klassen + paralell klassen har lektion om en kvart ;) Haha :D Senare blir det yoga med syster och My :) efter det blir det gården tror jag... Vi får la se hur de blir :) Och jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men har vart upptagen med älsklingen och plugg :) Men ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar! :) Imorrn tror jag att det blir pappa efter något pass på f&s :) Hoppas det iaf :) Ni får ha det så bra alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0