17.20

Yes, här lever man på yoghurt. Testade äta lite speghetti och sånt där, men nej... Det gick inte, gör alldeles för ont. Så mamma är och köper yoghurt och kräm som jag kan äta. Imorgon kommer jag inte till skolan. Och på tre av lektionerna imorgon äre grupparbeten. Hemkunskapen, engelskan och so:n , herregud. Det känns som om jag kommer missa jätte mycket. Får väll hoppas att Klara är i skolan eftersom hon är i min grupp i alla ämnen så Johan inte blir själv på hemkunskapen och Zepur på So:n. Och inte för att vara taskig men om Klara inte heller kommer imorgon så kommer det nog inte gå så bra för Akram och Kardo på engelskan. Gaah! Men det värsta av allt är att jag och William firar en månad och vi kommer inte kunna träffas. Han kan ju knappt röra sig och jag kan knappt prata. Haha, handikapps-paret or what? Om jag mår bättre imorgon så blir det skola på tisdag. Så blir det väll isåntfall va med William då också om han mår bättre han med. Jaja, nu ska jag fortsätta att inte göra nånting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0