18.25

Igår var det en sån underbar och väl behövd dag hos älsklingen. Sjukt mysigt och kul! Han gör mig så lycklig! ♥ Imorse vid halv elva tiden ringde farmor och frågade om jag kunde åka till pappa så kunde hon komma dit och ge mig min present då det bara är öppet köp ett visst antal dagar på presenten. Så jag tog halv två bussen till Hallsta. När jag kom dit överraskade pappa mig med hämtning från busshållplatsen!;) Haha! När vi kom hem så ringde älsklingen så pratade vi i tele ett tag. Vid tre tiden kom farmor, farfar var dock inte med. Han skulle på hockeymatch. Men jätte kul att träffa farmor iallafall. Och vet ni vad jag fick av henne? En guldring med tre års garanti på! Ååh, vad fin den är! Det är fem diamanthjärtan på den också. Sjukt fin! Blev jätte glad! Och pappa hade inte köpt något. så han frågade om jag ville ha pengar eller om dom skulle köpa något till nästa gång. Då ville jag självklart ha pengar eftersom jag sparar till ny mobil. Då sa pappa att när jag bestämt mig för vilken mobil jag vill ha så betalar han hälften, oavsett vad den kostar! Gaahh, sjukt bra presenter har jag fått i år! Borde fylla 15 oftare... Hahah! Iallafall, när farmor skulle hem så skjutsade hon hem mig också, haha, hon kunde inte vägen och jag är osäker på vägen. Men ja, jag kom ju hem iallafall. Hahaha! Så nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. Imorgon ska jag va med min älskade igen. Så otroligt kul varje gång vi ses! Haha, känns som om jag kommer bli något ihjäl kittlad eftersom jag retades lite tidigare idag... Haha (a) Jaja, nu ska jag gå och titta på tv eller något. Ni får ha det så bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0