19.35

Tjatja! ;) Idag var det först skola :) Hade trampett på idrotten, inget jag är särskilt bra på, kände mig bara allmänt fånig när jag hoppade och sånt, haha, men ändå. Kul vare :) På svenskan jobbar vi med vårat manus fortfarande ;) Haha, kommer bli kul att se hur filmen blir när den är klar ;) Juste. Det där påminde mig om att jag ska fråga pappa lite snällt om vi får låna hans videokamera :) Efter skolan idag så var jag med älsklingen min :) Mycket mysigt och kul :) Förutom att min "kära" syster kom och va allämnt dryg, haha ! :) Efter fem nångång åkte jag och älskling ner på stan och sen åkte han hem och jag drog till stationen för att vänta på far min :) Och när jag sitter där och väntar, vet ni vem jag träffar då? Emma Wickström! Ååh vad jag har saknat henne! två år sen sist. Fööör länge faktist! Vid 6 kom iaf pappa och vi åkte till Surahammar och hämtade Lance från hockeyträningen sedan bar det av till Hallstahammar (kanske mitt hem och ett litet tag, måste tänka ett litet tag till, inte hundra procent än) Funderar även på om jag ska byta fårn blogg.se till devote.. Någon som tycker att det låter bra/dåligt? Ni får gärna säga vad ni tycker, haha :) Vet inte om jag kommer bry mig så mycket, men värt ett försök, right?;) Ikväll blir det att titta på film och käka godis och kanske vara lite allmänt social på sms :) Glömde min laddare hemma så det blir att åka hem imorrn, och har studiedag på måndag så blir väll att åka hit igen på söndag och hem på måndag ;) Vi får se hur det blir :) Imorrn när jag åkt hem till mamma igen så tänkte vi ha en liten myskväll :) älsklingen kommer då också efter sina matcher! :) Men tyvärr får han inte sova över än ;/ Så han blir hämtad vid 10-11 då :) Mysigt kommer det att bli ändå! ;) Ska även vara barnvakt imorgon från kvart i 10 till halv 12 ungifär, skönt -.- haha :) Jaja, nu har tiden runnit iväg och jag ska sätta på någon bra film! Blir kanske en klassiker som grease! ;) Hade sjukt kul idag iaf :) kommer antagligen inte uppdatera så mycket imorgon bara så att ni är berädda på det! ;) Blir väll kanske ett inlägg tidigt på dagen innan jag åker till mamma, men på kvällen blir det bara massa myspys så kommer nog inte uppdatera då :) Herregud jag slutar aldrig skriva! Nu slutar jag!




måste bara säga att jag stör mig på en viss person som är så jävla bitchig och egoistisk! Hejdå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0