20.40

snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
igår åkte jag till pappa dårå, imorse när jag vaknade tog jag det lugnt, sedan duschade jag och drog till bussen som gick 4 till västerås eftersom jag och My skulle på yoga. Idag blev det yoga 1 haha! Efter yogan fick jag skit ont i ryggen och det har typ "spridit" sig till nacken och det har blivit värre, så har sjukt ont nu! Usch! Men jag och My har bestämt att vi ska träna på torsdag och fredag! På torsdag blire Yoga följt av Afro-dans. På fredag blir det Ki balans följt av dans. Hur bra låter inte det? Men iaf, tillbaka till nuet. Sitter här och bara längtar till min säng just nu. Så ska ta en tidig kväll och gå å lägga mig nu. Godnatt people! Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0