21.10

Sitter här och äter yoghurt... Har så ont i halsen att jag inte kan äta annat, usch! Det jag har fått i mig idag är : 3 skålar yoghurt och obeskrivligt mkt halstabletter. Vill bara bli frisk! Iaf, kollade på innebandy idag då. Älskling stog i mål för 94orna. Tittade med hans föräldrar, haha, satt där som ett jävla frågetecken. Fattade verkligen ingenting! hahaha! Får börja titta på fler matcher och lära mig lite regler och skit känner jag. Haha. Efter hans match så träffade jag Lora som skulle kolla på en match som va efter hans, så stannade och gjorde henne sällskap också. Herreguuud, jag tappade nästan rösten för att jag snackade så mycket. Inte bra, inte bra. Efter den matchen gick jag hem och knarkade halstabletter. Älsklingen skulle även hört av sig när han kunde snacka i tele igår och idag men har inte sagt något så, guess he´s kind of busy... Aja. Nu ska jag försöka få i mig min tredje skål yoghurt, yummi..... börjar nästan tröttna.... Men hoppas ni är friska och mår bra iallafall!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0