Äkta kärlek!♥

Ååh vad jag är kär! Jag har världens underbaraste pojkvän! Han kan få typ vem han vill, och han vill ha just mig. Jag är så grymt jävla lycklig när jag är med honom! Utan honom är det något som fattas. Känner mig helt tom. Han är min andra halva. Utan honom är jag ingen. Han är sjukt snygg, har världens underbaraste personlighet, bra musiksmak, snygg klädstil, är sjukt snäll och omtänksam, ALLT man vill att en kille ska va och ha! När jag är med honom svävar jag på rosa moln, han får mig att må så sjukt bra!♥ Folk i min omgivning ser hur bra jag mår när jag är med honom, hela jag skiner upp! och är det konstigt eller? nej, för han är världens underbaraste och bara min. Trodde aldrig man kunde vara såhär kär! Jag kan ibland känna att allt är skit, allt! Men så fort jag ser honom så försvinner allt dåligt och jag skiner upp och blir sjukt lycklig igen. Vi har bara varit tillsammans i tre veckor, men fan vad jag är kär! Det går verkligen inte att beskriva! Jag kan sitta här och skriva hela natten utan att riktigt hitta de rätta orden. Han är verkligen helt jävla perfekt, och vi har så mycket gemensamt. Han låter mig ha min sjuka humor, han står ut med min allmänt sjuka familj, han står ut med mina galna humör svängningar, han står ut med hela mig. Helt sjukt hur man kan vara så underbar som han! Han är helt enkelt bäst. Bättre kille finns verkligen inte. Han ställer upp, även på natten, även om han är med någon annan, han finns alltid där för mig, och jag älskar verkligen honom!♥♥ Han är min lilla mupp! Bara min! Som det känns nu så vill jag aldrig släppa taget om honom, jag tror verkligen på oss. För allt med honom känns bara så grymt bra. Han är den enda för mig, ingen annan!♥ Och denna grymt underbara pojkvän heter
Carl William Scott Eriksson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0