baaad baaad baaad update!

Tjohejsan! Här vare dålig uppdatering! Hehehe... Har faktist inte gjort så mycket de senaste dagarna... Men idag då jävlar! Haha, först va det skola då, efter skolan så va jag med pojken. Sjukt mysigt♥! Vid sex tiden blev han hämtad då han skulle fira sin kusin. Usch! Not fun! När han drog så drog jag till skolan eftersom det var påskrocken och jag hade lovat klara att komma. Sen efter det gick jag hem och på vägen ringde jag mamma eftersom jag går genom råby skogen och klockan var nio så att, haha. Snackade med mamma på vägen hem, man vet ju aldrig om något händer, så bäst att vara på den säkra sidan! ;) När jag kom hem blev det RÄKOR till kvällsmat, yummiiiiii!! Sen nu sitter jag här och skriver lite. Imorgon ska jag nog till älsklingen. Vi får ju trots allt påsklov imorgon! Ååh så skööönt! Längtar! Men det är en seg dag i skolan, kan väll inte direkt säga att jag längtar till den.... Men ja... Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! Godnatt på er! Hoppas alla är friska och krya! Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0