10.00

Halloj! Ja, nu har jag ju varit lite dålig på att uppdatera, haha :) Men det är något konstigt så jag kan inte lägga upp bilder på bloggen. Nu ska ni få mina senaste dagar väldigt kortfattat! :) hade grymt kul i lördags på grease musikalen med jessica och becca!:) Va då hemma runt 00.00 :) I söndags tog jag det bara lugnt heeela dagen :) skit skönt! och älsklingen fyllde år då, så grattis till han!:)<3 Och igår var jag hos älsklingen min :) Hade grymt kul och mysigt :) haha, ja, vi är ju som vi är :) haha, och idag vaknade jag runt halv 9 eftersom jag somnade jääävligt tidigt igår :o hahah, somnade typ inte senare än halv 10 iaf, haha :D skönt ändå :) Idag har jag än så länge bara kollat på tv, haha, senare skaj ag ner på stan och leta efter skor ! :) Om någor känner för att följa med så är det helt okej, jag lovar! ;) hahah :D Men nu ska jag hitta på nånting :) Hare bäst!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0