Älska vädret!

Ååh vad jag älskar det här vädret! Jag och J satt ute och snackade i typ nästan två timmar. Snackade om allt möjligt. Vid tre tiden drog jag hem. Sen så har jag bara tagit det lungt. Somnade ett litet tg också, haha! Men har vart ute på baksidan och stekt lite. Haha, så skönt!! Ikväll blir det film med pappa och N tror jag. Flickan från ovan (The lovely bones). Den är ju så hemsk! Handlar om en flicka som är typ 14år. När hon är på väg hem från skolan över ett fält så kommer hennes granne och visar henne nånting han gjort och sen mördar han henne. Som död försöker hon ge sin pappa tecken som ska visa honom vem mördaren är. Typ nånting sånt. Hemsk! Men ska iallafall kolla på den när pappa kommer hem tror jag. Han skjutsar L till hans kompis M. Kanske blir att snacka med älskade W ett tag ikväll också. Vi får se. Imorgon halv tolv får jag skjuts hem av N. Tolv så kommer W till mig. Saknar honom jätte mycket! Så vi ska väll typ va hemma och ha det mys. Fast är det fint väder kanske vi går ut eller så. Eller bara steker på balkongen kanske? Jaja, vi får se. Nånting gittar vi nog på. Later bitches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0