Gaaalen natt!

Igår så mötte jag V och S vid råby c. Sen så drog vi hem till mig och jag kan bara säga att vi hade sjukt kul och hela kvällen/natten var helt galet kul! Måste verkligen göras om. Vi gick och la oss typ vid ett tiden men jag somnade vid tre. Imorse vaknade jag sjukt tidigt, typ vid nio. Åt två mackor, tog en dusch, gick och la mig igen. Så skönt! Vaknade sen typ vid tolv tiden och då var brudarna också vakna. Åt frukost (igen) sen så drog vi till bussen. S gick vidare och jag och V tog bussen. Jag hoppade av vid centralen och väntade på bussen där jag såg J (som jag inte kom på att det va förrän efter han dragit) som jag inte sett på snart ett år! halv två kom min buss till hallsta, När jag kom hem till pappa så snackade jag med min älskade W i tele och lite sånt. Sen så har jag inte gjort så mycket. Nu sitter jag och ordnar med bilder från systemkameran. Hoppas ni hade lika rolig valborg som jag!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0