Hello people!♥

Igår kände jag mig inge bra alls så stannade då hemma från skolan. Men idag kände jag mig lite bättre i alla fall så jag bestämde mig för att gå till skolan. Slapp tyskan eftersom alla i arbetslag 4 hade gått hem och vi hade T. Haha, han sa att han kunde tyska men kunde typ inge, haha. Aah men i alla fall så drog jag hem då. Älsklingen kom inte till skolan idag heller eftersom han har vart magsjuk. Men men. När jag kom hem käkade jag lite sen så la jag mig framför tv:n och somnade. Mamma kom hem vid åtta tiden med mat från burger king. Haha jag orkade inte ens hälften av det jag fick så det blir gott mellanmål när jag kommer hem från skolan imorgon! Haha. Och W kommer till skolan imorgon så vi ska va hos mig och plugga lite. Eller aah, det är vad vi har bestämt i alla fall, om det verkligen blir så, det återstår att se. Och jag ska till pappa nästa helg så det blir att försöka fixa lite med bloggen, börjar bli trött på min design nu. Haha. Men om ni har några förslag så äre bara att kommentera eller höra av er till [email protected] !
Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0