I´m not a princess

Idag vaknade jag, åt frukost, klädde på mig och drog till råby c. Lämnade tillbaka J's tröja som jag fick låna igår. Haha. Sen cyklade jag till stan. Lämnade tillbaka klänningen jag köpte igår. Haha. Den va inte så bra till avslutningen trotsallt. Haha. För pengarna jag fick tillbaka från klänningen köpte jag en bh som man kan ta av axelbanden på. Den kostade bara 99kr på Lindex! Sjukt bra pris asså. Sen så drog jag hem. På väg till cykeln kom tre småpojkar och raggade på mig, hahah! Shit, trodde jag skulle garva sönder. Haha. När jag kom hem åt jag och sen hängde upp lite tvätt och nu sitter jag här. Blir väll att städa lite på rummet eftersom W kommer hit imorgon och vi ska vara hundvakt till K's hundar. Kulkul säger jag bara! Ha det så bra nu! Kanske kommer en liten uppdatering ikväll. Later bitches!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0