I'll never be an little angel

Igår somnade L vid 2 tiden och jag efter 3 nångång. Vaknade typ 20 i 1 och åt frukost. Tog 14.21 tåget till hallsta och pappa hämtade mig. När vi kom hem var farmor och faster där. käkade tårta och sånt. Vid 4 drog dom hem. Så sen dess har jag inte gjort så mycket. Va lite smakråd till pappa när han provade kläder som N hade köpt till honom. En skjorta som satt bra, en annan som han såg ut som en präst i och byxorna var inte alls till hans generation. Haha. Eller iaf inte hans längd, haha. Men sen så satte jag mig vid datan och nu snackar jag med H om lite allmänt konstiga saker, hahaha! As längesen jag träffade honom, inte träffats sen i somras! Har inte träffat varken H eller S sen i somras, saknar er! Aja, får se vad jag hittar på för bus i helgen. Blir väll antingen sitte inne hela fucking tiden eller kanske träffa J. Får se hur det blir.
Later bitches! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0