Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Idag va det skola, väldigt lugn dag faktist. typ 2 håltimmar. Haha. Vann också onsdagstävlingen på gården och frestade älsklingen, haha! I alla fall, slutade halv 2 och väntade då på W och sen drog vi hem till mig och tro det eller ej men vi pluggade lite! Ha! MMen tog det också lugnt och njöt av vår ensama tid tillsammans. Han blev hämtad vid 7 tiden så då tog jag fram matte boken och räknade typ 3-4 tal. Haha. Sen snackade jag lite med syster J och nu sitter jag här och väntar på att potatisen ska bli klar. Jippi... Blir potatismos och kassler till kvällsmat. Nam! Och jag funderar på att ha en liten frågestund om någon är intresserad... I sånt fall får ni höra av er så fixar jag det! Och jag tänkte även börja med "veckans hiss/diss", och det skiter jag i om ni är intresserade av eller inte. Haha! Men allt för att göra bloggen lite mer intressant.
Hade! (norska för hejdå för er som inte visste, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0