Långt inlägg p.g.a dålig uppdatering

Onsdag: Pissdag från början. Sen så vare paintball med S, J, R och massa gårdar. Haha, sjukt kul säger jag bara! Har ni tur så kanske ni får se en bild på oss nångång. Haha.
Torsdag: Skola, väldigt chill dag faktist. Sen följde W med hem till mig. Hade sjukt kul och sjukt mysigt som alltid. Vi är ju lite crazy sådär när vi är själva, haha, så jävla töntiga ibland faktist. Men jag älskar honom. Det gör jag verkligen♥ Han blev hämtad vid nio tiden av sin pappa. Så typ åt jag och gick och la mig.
Idag: Sjukt deppig dag i skolan... Hemskt det som hände med den där flickan. Kan bara inte fatta att det va han! "Han" går i mitt arbetslag. Eller gick. Så aah... Alla har blandade känslor. Efter skolan så cyklade jag iallafall ner på stan och köpte skolavslutningsklänning. Jätte söt! Sjukt nöjd är jag. Vid 6-7 tiden drog jag ner till gården och träffade S sen kom J så drog vi till IP och tittade på fotboll. Men sen drog jag hem för det va sjukt kallt och jag skulle börja med maten. Så nu sitter jag här och skriver lite. Hehe... Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske va med W eller så blir det väll J eller så. Ingen aning. Men jag saknar W sjukt mycket! Han är verkligen min livskraft. Mår så mycket bättre nu när jag har honom. Och det finns ingen som kan säga emot det. Och även om någon gör det så bryr jag mig inte. För jag är så sjukt kär så det är inte sant. W♥E, det är det ska vara!
Men nu ska jag typ göra något. Later bitches!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0