Outfit!

Nu har jag bestämt mig! Såhär kommer jag se ut imorgon + en kofta :



Vad tycks? Kan man ha det när man ska fira pojkens mamma?
Får bara hoppas på att det blir fint väder... Haha.
Själv tycker jag att det är en riktigt nice sommaroutfit!
Något alla tjejer borde ha i sin garderob är ju några snygga, höga, inte allt för långa shorts, ett snyggt litet bälte och en pösig t-shirt!
Idag har jag faktist varit duktig och diskat också! Och städat lite på rummet... väldigt lite...
Men nu (22.37) ska jag laga mat... hehe... varit ensam hemma hela kvällen och inte tänkt på att man måste äta också, haha. Så nu ska jag göra lite pommes åt mig. Men inget vitlökssmör idag! Får ju inte lukta massa vitlök imorgon... Usch! Men det är ju så gott... Aja. Nu ska jag kolla om ugnen har blivit varm. Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0