PLUGGHELVETE!

Igår vare skola, sen så åkte jag med älsklingen hem. Det var så sjukt skönt väder! Älska! Och jag tog årets första dopp och ja, jag är stolt! Haha. Åkte med 19.50 bussen hem, va sjukt trött så gick och la mig vid 10-11 tiden.
Imorse vaknade jag typ mellan 10 och 20 över 7. Jippi. Mötte Mickis typ 5 i 8, drog till skolan. På svenskan kom vi på att vi har 5 jävla prov nästa vecka! Och vissa har typ 6 och 7 prov! Inge arg jag blev. Lixom, 5 prov samma vecka? Vad tänker dom med?! Men kanske ska flytta fram ett eller två som tur är. När jag kom hem har jag bara pluggat. Ååh vad jag hatar det. Men men, finns inget att göra åt saken. Ska iallafall till gården ikväll. Imorgon ska alla 8or vara funktionärer på 9ornas triathlon. Så ingen vanlig dag, skönt det iallafall! Och efter det ska älsklingen följa med hem och hjälpa mig att plugga lite, sen så ska vi väll bara mysa och lite sånt. Later bitches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0