Save me for a day

Idag har jag nästan inte gjort något.
Inte haft den orken.
Har knappt ork till något känns det som.
Är trött på all skit jag får här hemma.
Ibland känns det som om allt jag får är skit.
Inget annat än skit.
Flytten till pappa känns bara mer efterlängtad just nu.
Få komma iväg.
Så skönt.

Imorgon ska vi fira kusinen M som blir 25 tror jag.
Eller kanske 26.
Jag kommer inte riktigt ihåg. Hehe.
Men det är fan inte långt kvar till sommarlovet,
och helvete vad jag längtar!
Och betygen är satta nu.
Jag har ett säkert MVG i alla fall.
Sen tror jag att det är 2 eller 3 möjliga MVG.
Känns ganska bra faktist.
Men nu ska jag sluta skriva och äta något istället.
Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0