Sjuk...

Igår var det triathlon för niorna och åttorna var funktionärer. Så jag och W stog typ vid någon golfbana nära vallby. Slutade typ vid 11 tiden. Skönt. Han följde med mig hem så va vi till typ tjugo i åtta tror jag det va. Va sjukt trött och mådde sjukt dåligt så somnade vid 20 i 9 tiden. Idag vaknade jag och mådde dåligt. Va i skolan och sånt där. Gick hem innan biologin för en lärare sa att jag har feber så nu sitter jag här och typ pluggar. Kul. Måste i alla fall vara frisk till på lördag eftersom jag ska sova hos älskade W då eftersom vi firar 3 månader på lördag + hans mamma fyller år då så ska va med och gratta henne också. Så jag måste verkligen vara frisk då. Men ska plugga lite till nu och sen vila. Later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0