sommarväder!

Äntligen! Det är ju nästan sommarväder nu! Solen lyser och det är varmt! Och bara för att jag skrev det nu började det blåsa som in i helvete... Haha. Idag vet jag inte vad som händer, kanske barnvakt vid 3 til syrrorna om inte pappa och natasha tar med dom när dom åker in till plantagen. Vi får la se. Finns inte så mkt att göra när man knappt känner nå folk här i hallsta. Eller aah, känner tre umgås knappt med en. Haha. Duktig jag känner mig... Men igår skulle jag ha tittat på Flickan från ocan när jag skulle sova, men stängde av. Den va rätt typ... vet inte hur jag ska förklara... Otäck typ eftersom att sånt faktist händer... Så efter typ halva filmen stängde jag av och valde att sova istället. Får se om jag kanske kollar på den idag istället eller nå. Vaknade imorse av att Felicia sjunger "vakert" i trappan. Men nu ska jag klä på mig, sätta upp håret och möta J ett litet tag. Får se hur länge vi orkar med varandra. Haha. Jaja, later!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0