YES!

Woho! Idag är jag frisk! Eller aah, inge feber iallafall. Klar med svenskan är jag också, bara att öva på nu då. Idag var det ju skola, gick ganska bra. Och jag kanske får MVG i tyska till sommarlovet, yey! Antingen ett MVG eller väldigt starkt VG. Det beror på hur jag är när vi ska prata nästa vecka, better start practise! Men med tanke på att jag är klar med svenskan, vi har inget matte prov och istället för biologi prov så har vi inlämningsuppgift så känner jag mig mycket mindre stressad! Skönt! Och eftersom jag är frisk idag så får jag sova hos min darling imorgon. Och så blir det att fira hans mamma då. Som outfit hade jag tänkt mig ett par snygga svarta shorts, en t-shirt och något snyggt bälte och sen självklart SANDALER! Vad tycks? Jag tycker det låter grymt iallafall! Så idag ska jag duscha, plocka ögonbrynen och raka mig. Haha. Sen så måste det ju fixas i hemmet också. Städa rummet och diska. Kul. Får se om jag hinner med gården ikväll... Men för övrigt så tycker jag att det är en bra dag idag! Och håret imorgon får nog bli en boll eller något, vi får se vad lilla jag hittar på. Just nnu sitter jag nog bara och skriver lite eftersom jag väntar på att 'avloppsrengöringssaken' ska verka. Det tar 30-60 min och nu har det bara gått 15. Jippi. Så jag kan inte duscha förrän om typ en halvtimme. Kul, nej. Men nu ska jag faktist sluta skriva, ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0